بررسی سه پرونده حوزه میراث‌فرهنگی در ملاقات مردمی استاندار اردبیل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از بررسی سه پرونده حوزه میراث‌فرهنگی در ملاقات عمومی استاندار اردبیل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هاشم نهامین امروز 24 آذرماه 1402 گفت: سه پرونده حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ملاقات عمومی استاندار اردبیل طرح و بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ملاقات مردمی استاندار فرصت خوبی برای طرح مستقیم مشکلات و درخواست‌های تعدادی از هم‌استانی‌ها و بررسی این مشکلات در حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است.

او تاکید کرد: در این برنامه ملاقات مردمی سه مورد از مراجعان در حوزه اداره کل میراث‌فرهنگی مشکلات خود را با استاندار اردبیل مطرح کردند و مقرر شد اقدامات اساسی درمورد پرونده این افراد در اداره کل میراث‌فرهنگی و سایر ادارات مرتبط انجام شود.

نهامین ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل مدت زمان لازم برای صدور مجوزها و استعلامات مربوط به این اداره کل را به حداقل‌ترین زمان ممکن کاهش داده است و تلاش می‌کنیم درخواست و مشکلات مراجعان در اداره کل و در کمترین زمان به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha