قیومی: کارکنان شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث باید در چندین زمینه تخصص داشته باشند/ ضرورت توجه به اصل نوآوری و ایده‌گرایی در تولید محتوا 

مشاور و دستیار ویژه مهندس ضرغامی گفت: اعضای شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث باید در چندین زمینه تخصص داشته باشند، چراکه تقویت تخصص‌گرایی در میان اعضای شبکه میراث از هزینه‌های اضافی در زمینه تولید محتوا جلوگیری می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا، طاهره قیومی، مشاور و دستیار ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با مدیر و اعضای شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث، گفت: هم‌افزایی و تقویت روحیه جمعی دو عنصر مهمی است که بیش از پیش باید در میان اعضای شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث تقویت شود.

او همچنین با بیان اینکه تولید محتوا در زمینه میراث‌فرهنگی باید با کمترین هزینه انجام شود، افزود: صرف کمترین هزینه در تولید محتوا نیازمند صرفه‌جویی است و این مهم خود پیش‌شرط‌های متعددی دارد که یکی از آن‌ها تخصص است.

قیومی با تاکید بر اینکه همکاران شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث باید در چندین زمینه تخصص داشته باشند، ادامه داد: تقویت تخصص‌گرایی در میان اعضای شبکه میراث از هزینه‌های اضافی در زمینه تولید محتوا جلوگیری می‌کند.

دستیار ویژه وزیر میراث‌فرهنگی همچنین اظهار کرد: یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد، تمرکز بر اصل نوآوری و ایده‌گرایی در تولید محتواست، به این معنا که کارکنان شبکه تلویزیونی اینترنتی میراث با تکیه بر نظم، صبر و احترام متقابل باید از امکانات مختلف برای افزایش دانش کاربردی خود در تولید محتوا در زمینه میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha