حیات صنایع‌دستی، حیات تمدن هر کشور است

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حیات صنایع‌دستی، حیات تمدن هر کشور است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور روز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار گفت: همایشی که برگزار شد بسیار شاداب بود و حیات صنایع‌دستی، حیات تمدن هر کشور است.

او ادامه داد: صنایع‌دستی یک صنعت استراتژیک بوده و فوق‌العاده ارزان ایجاد اشتغال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: ایجاد یک بازار منطقه‌ای با نگاه ملی و بین‌المللی بسیار نیاز است و باید به بهترین شکل ممکن و هنرمندانه ایجاد شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: ایجاد هتلینگ، فضای بازی و سرگرمی، فضاهای تفریحی، پذیرایی و اقامتی در این مجموعه باید به زیباترین شکل ایجاد شود تا به‌عنوان یک برند معرفی شود.

او گفت: تلاش برای فعالیت در حوزه صنایع‌دستی غذایی و دارویی بسیار با اهمیت است و این موضوع را دنبال کنید چرا که در آینده بسیار مهم خواهد بود.

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور نیز در این دیدار خانواده را محور توسعه دانست و افزود: خانواده تولید اخلاق، تربیت، عشق، عاطفه، محبت و ثروت می‌کند و صنایع‌دستی این ارکان را دارد.

او بیان کرد: تمام تلاش ما ایجاد همگرایی بین دستگاه‌های متولی صنایع‌دستی است و منافع بخشی و فردی باید در خدمت منافع عمومی باشد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در پایان این دیدار اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم اقتصاد خانواده بنیان را تقویت کنیم، وقتی خوانواده محور باشد موفق‌تر خواهیم بود و صنایع‌دستی ریشه خانوادگی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100400157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha