نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ملی و بین‌المللی است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در شیراز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای ملی و بین‌المللی است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، محمد ثابت اقلیدی در حاشیه بازدید از دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی پارس بر لزوم  افزایش حداکثری همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی برای توسعه گردشگری استان تأکید کرد و گفت: علاوه بر ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری و تاریخی در تمامی ابعاد که در استان فارس وجود دارد، خوشبختانه در این استان نخبه‌های فرهنگی و گردشگری بی شمار هستند که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: تمامی تلاشمان را برای هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این دو نمایشگاه تخصصی خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ روز دیگر تا سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی باقی‌مانده است و جا دارد اقدامات و فعالیت‌ها سرعت بیشتری بگیرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه فارس از استان‌های سرآمد در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی است بنا داریم با تعامل بیشتر با بخش‌های خصوصی و صنوف متخصص این حوزه‌ها در راستای بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه تلاش کنیم.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اولویت نخست این روزهای کاری برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس خواهد بود، افزود: این نمایشگاه تخصصی یکی از بزرگترین رویدادهای ملی و بین‌المللی کشور است و بی تردید برگزاری این نمایشگاه در شیراز نقطه عطفی برای استان فارس محسوب می‌شود.

در این جلسه احمدرضا نقیب‌زاده، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس و مجری نمایشگاه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های انجام شده پیرامون برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس شیراز ارائه کرد.

محمود فخری، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس نیز طی سخنانی با اشاره به حضور پر رنگ و فعال شرکت‌ها، موسسات و تاسیسات گردشگری داخلی و خارجی گفت: خوشبختانه با همدلی و همکاری‌های بخش‌های مختلف گردشگری نمایشگاه سیزدهم با قدرت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد و امیدوارم برگزاری این نمایشگاه تخصصی بتواند چرخ اقتصاد گردشگری استان را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد. 

این نمایشگاه از 13 تا 16 دی ماه 1402 درمحل نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100500235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha