مشکلات موسسات آموزش گردشگری بررسی شد/ عدم قرارگیری موسسات آموزشی در مصادیق ۱۶گانه گردشگری مهمترین مشکل آن‌هاست

معاون گردشگری البرز عدم قرار گیری موسسات آموزش گردشگری را در مصادیق ۱۶ گانه گردشگری از مهمترین مشکلات این واحدها برشمرد و خواستار رفع این موضوع شد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، شهرام علی‌محمدی روز سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ با اشاره به برگزاری نشست مجازی هم‌اندیشی دست اندرکاران و مدیران موسسات آموزش گردشگری کشور، اظهار کرد: این نشست به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه آموزش گردشگری و به ریاست مدیر دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری برگزار شد.

به گفته معاون گردشگری البرز، دست اندرکاران و مدیران موسسات آموزش گردشگری استان البرز در این نشست مجازی یکی از مهمترین مشکلات این حوزه را عدم قرارگیری موسسات آموزش گردشگری در مصادیق ۱۶ گانه گردشگری مندرج در ماده ۱ آئین‌نامه مصوب هیئت وزیران عنوان کردند.

علی محمدی افزود: این موضوع محرومیت موسسات آموزشی در استفاده از تخفیفات و تسهیلات قانون توسعه صنعت گردشگری را به دنبال داشته است.

معاون گردشگری البرز اظهار امیدواری کرد که با پیگیری و حل این مشکل بخش بزرگی از موانع توسعه موسسات آموزش گردشگری از میان برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha