تورهای گردشگری رامسرگردی برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برگزاری تورهای رامسرگردی به منظور تقویت گردشگر ورودی به شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، نادر سحرخیز ۶ دی۱۴۰۲ گفت: تقویت گردشگر ورودی به شهرستان نمونه گردشگری رامسر با برگزاری تورهای گردشگری داخلی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر افزود: توسعه گردشگری نیاز به برنامه‌نویس دارد و گردشگری بی برنامه کمتر در اقتصاد شهرستان موثر خواهد بود. 

سحرخیز با بیان اینکه تدوین این برنامه سفر را باید متخصصان این حوزه که دفاتر خدمات گردشگری هستند، بر عهده بگیرند، گفت: در سال‌های گذشته دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان رامسر کمتر به گردش مسافر در تورهای داخلی پرداخته‌ند و این خود موجب خروج سرمایه از شهرستان شده و بیشتر فعالیت دفاتر خدمات گردشگری حول محور تورهای خارج از شهر و کشور شده است.

او از فعالیت ۸ دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود این دفاتر، طبیعت‌گردی را در رامسر بیشتر ترویج دهند و از بیش از ۵۰ لیدر و گروه‌های طبیعت‌گردی که ظرفیت خوبی برای دفتر خدمات گردشگری و مجموعه‌های گردشگری است، بیشتر استفاده کنند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر شرایط مطلوب این شهرستان را در جذب توریست، منحصر به فرد دانست و بیان کرد: شهرستانی که ظرفیت اقامتش بیش از ۱۱۵ هزار نفر است مطمعنا باید بیشتر مورد توجه آژانس‌های مسافرتی قرار گیرد.

سحرخیز تصریح کرد:تا پایان سال جاری، چهار دفتر جدید گردشگری به جمع متخصصان این حوزه اضافه می‌شود و در تلاش هستیم با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی بتوانیم برنامه‌ها و تورها و جشنواره‌های مناسب را در شهر نمونه گردشگری رامسر به مرحله اجرا بگذاریم تا تاثیرات اقتصادی این موضوع بیشتر لمس شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha