مشکلات موزه‌داران و مجموعه‌داران استان یزد رفع می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در نشست اعضای انجمن موزه‌داران و مجموعه‌داران استان یزد گفت: نسبت به مساعدت و رفع بعضی مشکلات در حد توان اقدامات متناسب و مناسبی انجام خواهد گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه نشست اعضای انجمن موزه‌داران و مجموعه‌داران استان یزد با حضور سید محمد رستگاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و مسئول موزه‌ها اداره‌کل برگزار شد.

این نخستین گفت‌وگو و نشست تخصصی اعضای انجمن موزه‌داران و مجموعه‌داران استان یزد با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در یک دورهمی برگزار شد.

در این نشست اعضا با بیان دغدغه‌ها، مشکلات، کمبودها، نیازها و انتظارات خود از میراث‌فرهنگی پرداختند و به صورت صریح و شفاف راهکارهای مناسبی را برای بهبود وضعیت، تقاضای همیاری و مساعدت بیشتر ارائه کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پس از شنیدن سخنان اعضا و ضمن اظهار خشنودی از حضور در این نشست گفت: با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌ها نسبت به مساعدت و رفع بعضی از مشکلات در حد توان اقدامات متناسب و مناسبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101500778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha