همکاری‌ وزارتخانه‌های میراث‌فرهنگی و ارشاد بهترین نتایج را داشته است/ از گسترش تعاملات برای پاسداشت آیین‌های مشترک استقبال می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی هماهنگی‌های لازم به منظور پاسداشت آیین‌های مشترک میان این وزارتخانه و وزارت میراث‌فرهنگی در کارگروهی منسجم و موثر انجام می‌شود که تاکنون بهترین نتایج را نیز به همراه داشته است.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا با اشاره به رویدادها و مناسبت‌های مشترک میان وزارت میراث‌فرهنگی و ارشاد، گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم مرتبط و پاسداشت آیین‌های مشترک در شورای فرهنگی عمومی دارای کارگروهی منسجم هستیم که در آن همکاری‌های بسیار نزدیک و موثری انجام می‌شود.

او همچنین افزود: به عبارت بهتر در اغلب برنامه‌هایی که میان دو وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مشترک است در این کارگروه هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

اسماعیلی با ابراز خوشنودی از همکاری مفید و موثر میان این دو وزارتخانه، ادامه داد: تجربه نشان داده که تاکنون ماحصل برنامه‌ها و همکاری‌های مشترک دو وزارتخانه میراث‌فرهنگی و ارشاد اسلامی بهترین نمود را داشته است. خوشبختانه این همکاری‌ها رو به فزونی است و ما همواره از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha