نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی به درخواست‌ها رسیدگی کرد/ شهروندان زنجانی پای میز ارتباطات مردمی

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به زنجان، به درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی در استان رسیدگی کرد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید میثم آسوپا روز ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲، در این‌باره گفت: میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی از روز پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه به مدت سه روز و همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به زنجان در شهرستان زنجان برپا شد و بیشترین درخواست ها ابتدا در حوزه گردشگری، سپس حوزه صنایع‌دستی و در مرتبه آخر حوزه میراث‌فرهنگی بود که این امر نشان دهنده پویایی گردشگری و صنایع‌دستی در این استان است.  

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی به درخواست‌ها رسیدگی کرد/ شهروندان زنجانی پای میز ارتباطات مردمی

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: در این مدت بیش از ۳۰۰ درخواست توسط شهروندان زنجانی در حوزه‌های سه‌گانه ثبت و بررسی شد.  

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه به تعدادی از درخواست‌ها همراه با معاونان و کارشناسان مربوطه و شخص درخواست‌کننده در محل رسیدگی شد، افزود: هماهنگی‌های لازم نیز برای حل مشکلات مردم و ارائه تسهیلات به متقاضیان و فعالان حوزه‌های سه‌گانه با معاونان و کارشناسان استانی انجام شده است.  

او عنوان کرد: مکاتبات لازم هم از طریق وزارت نیرو برای تامین زیرساخت‌های توسعه گردشگری زنجان از جمله آب و برق و رایزنی‌هایی هم با صندوق کارآفرینی برای اعطای تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است.  

آسوپا نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی یادآور شد: در این ماموریت سه روزه علاوه بر رسیدگی به موضوعات عمومی مردم در سه حوزه مربوطه، مسائل خاص مربوط به کارکنان این مجموعه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان بررسی و به اطلاع وزارتخانه رسیده است.  

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: پاسخگویی به موقع به مطالبات مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات در حوزه‌های سه‌گانه، از اهداف مهم برپایی میز ارتباطات مردمی در سفر رئیس‌جمهوری به مرکز استان‌های کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha