تدوین راهبردی جایگاه یزد در کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا/ ایجاد فرصت برای معرفی شایسته یزد

استاندار یزد برنامه‌های مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» را یک مانور سراسری برای ارائه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان دانست و گفت: در جریان این رویداد می‌توان چالش‌های حوزه گردشگری یزد را برطرف کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز گذشته 23 دی‌ماه نشست شورای سیاست‌گذاری رویدادها و برنامه‌های مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» در سال ۲۰۲۴ با حضور استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با تأکید بر مشارکت تمامی دستگاه‌های استان در برنامه‌های مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» اظهار کرد: شرح وظایف و مسئولیت‌های هر دستگاه باید به صورت دقیق مشخص و از کلی‌گویی پرهیز شود.

مهران فاطمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفتگوی آسیا» گفت: تراز برگزاری این نمایشگاه باید در سطح بین‌المللی باشد تا به سکویی برای ورود سایر رویدادهای پایتخت گردشگری تبدیل شود.

او ادامه داد: برای بازدید سفرا و رایزن‌های فرهنگی کشورهای خارجی، شخصیت‌ها و مقامات کشوری و یزدی تباران و بخش خصوصی از این نمایشگاه به‌طور رسمی دعوت به عمل آید.

استاندار یزد با تأکید بر ارائه بهترین محتوا در نمایشگاه «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» تصریح کرد: این نمایشگاه نماینده عالی میراث، فرهنگ، تمدن و ویترین و معرف جذابیت‌های یزد خواهد بود، لذا باید به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

فاطمی با اشاره به لزوم جمع‌بندی نهایی و ارائه تقویم زمان‌بندی برنامه‌های مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» گفت: لازم است تا تارنمای این رویداد در سریع‌ترین زمان به صورت فاخر و در شأن استان یزد راه‌اندازی شود.

استاندار در ادامه با تأکید بر آغاز فضای تبیین این رویداد در استان، عنوان کرد: صداوسیمای یزد با دعوت از فعالان گردشگری ابعاد و ظرفیت‌های ملی، بین‌المللی و محلی این رویداد را برای مردم تبیین و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد نیز در راستای طراحی یک رویداد اقدام کند.

او در پایان برنامه‌های مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» را یک مانور سراسری برای ارائه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان دانست و گفت: در جریان این رویداد می‌توان چالش‌های حوزه گردشگری یزد را برطرف کرد.

تدوین راهبردی جایگاه یزد در کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا/ ایجاد فرصت برای معرفی شایسته یزد

تدوین راهبردی جایگاه یزد در کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا/ ایجاد فرصت برای معرفی شایسته یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1402102401376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha