جلسه امور شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار شد/ لزوم هماهنگی ‌عملکرد شهرستان‌ها در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری جلسه امور شهرستان‌ها با حضور روسای شهرستان‌ها و معاونین اداره‌کل خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اشاره به اهمیت حوزه گردشگری نوروزی در استان آذربایجان‌شرقی گفت: روسای شهرستان‌ها با هماهنگی فرمانداران اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ را در جهت انسجام هرچه بیشتر برنامه‌های نوروزی استان آذربایجان‌شرقی برگزار کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۰۱ باب سرویس بهداشتی فعال در سطح استان داریم که لازم است در جهت بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها با توجه به تأکیدات مقام عالی وزارت، اقداماتی اعم از رفع‌نقص، نصب برچسب‌های رسیدگی به شکایات مردمی را با تمهیدات لازم انجام دهیم.

او ضمن اشاره به اهمیت حفاظت از میراث‌فرهنگی و گنجینه‌های تاریخی استان آذربایجان‌شرقی افزود: ارتقاء امنیت موزه‌ها و خانه‌های تاریخی سطح استان و رفع نواقصات حفاظت فیزیکی این بناهای تاریخی و مهم استان آذربایجان‌شرقی در دستور کار روسای شهرستان‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402102701648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha