تمامی اقدامات اداره کل میراث فرهنگی سمنان در راستای جلب رضایت جامعه هدف است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هدف دستاوردها و اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر، جلب رضایت جامعه هدف است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده در نشست تبیینی با فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر که روز چهارشنبه 11 بهمن 1402 برگزار شد، گفت: برگزاری جشنواره‌های گردشگری، افزایش اقامتگاه‌های بوم گردی‌، افزایش اعتبارات اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی صنایع‌دستی، ارائه تسهیلات در راستای حمایت از تولید صنایع‌دستی، مرمت شیر قلعه و ایجاد راه دسترسی به آن، اجرای سنگ‌فرش محور خیل خان، کسب ۳۳ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی در طی یک دوره توسط هنرمندان استان سمنان که 4 مورد آن متعلق به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر است و ... تنها بخشی از اقدامات ارزنده به‌دست‌آمده در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر است که با همدلی مسئولان، همکاری کارکنان این اداره و همراهی فعالان این سه حوزه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم حاصل‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف از اقدامات انجام‌شده و دستاوردها، جلب رضایت جامعه هدف و مردم بوده است که با توسعه گردشگری و ترویج صنایع‌دستی و مرمت آثار تاریخی در شهرستان مهدی‌شهر این امر تحقق‌یافته است.

کرم زاده گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر رشد و جهش ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف ازجمله اشتغال‌زایی داشته است که این جهش نقش بسزایی در زندگی مردم دارد.

او افزود: شایسته مردم متدین و ولایتمدار شهرستان مهدی‌شهر است که در بحث مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری پیشگام باشند و در راستای امیدآفرینی و تبیین جایگاه و اهمیت برگزاری انتخابات می‌تواند با اطلاع‌رسانی و تشویق جامعه هدف برای مشارکت حداکثری در انتخابات نقش‌آفرینی نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: طی دو سال گذشته با حمایت‌های رئیس ‌محترم جمهور و مدیریت استاندار محترم سمنان، اقدامات مؤثری در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر انجام‌شده است که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کرم زاده با اشاره به اینکه فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند، گفت: در راستای لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند در دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه ایفای نقش کنند.

او با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود، گفت: استان سمنان در این نمایشگاه حضور پررنگ دارد و این فرصتی است تا با بازدید از این نمایشگاه برای تقویت کسب‌وکار خود، کسب تجربه نمایید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha