بازدید نماینده وزیر میراث‌فرهنگی از طرح‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی غرب هرمزگان

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان از طرح‌های گردشگری و میراث‌فرهنگی غرب استان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ میثم آسوپا مدیرکل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد وزارت میراث‌فرهنگی و نماینده تام‌الاختیار وزیر هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان به‌منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از طرح‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری شهرستان‌های بندرلنگه و بندر خمیر بازدید کرد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این بازدیدها گفت: تمامی درخواست‌های مطرح‌شده در این بازدیدها بررسی و مورد رسیدگی واقع و پاسخ لازم به مردم ارائه می‌شود.

او افزود: اساس میز ارتباطات مردمی، رفع مشکلات مرتبط در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و هماهنگی‌های بین دستگاهی تلاش در رفع مشکلات موجود در این حوزه‌ها است.

عمارت‌های فکری و خورشید در بندرلنگه، خانه‌های تاریخی یونسی و یوسفی، بوم مسی، بوم‌گردی مهره سرا در بندرکنگ و مجتمع‌های بین‌راهی بندر خمیر و چارک و... از جمله بازدیدهای نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی از غرب هرمزگان بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha