معرفی نمادهای گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

مدیرکل میراث‌فرهنگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از معرفی نمادهای گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی  با اعلام این گفت: نمادهای گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته معرفی می‌شود. 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان استان زنجان افزود: امسال استان زنجان با حضور فعالان یه حوزه در نمایشگاه حضور خواهد داشت. 
او گفت: این نمایشگاه بهترین فرصت برای شهرداری‌ها و بخش‌های خصوصی حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی است تا پتانسیل‌های خود را در قالب پکیج‌هایی عرضه کنند. 
صفوی او نقش بخش خصوصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و معرفی خدمات ارائه شده بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: بخش خصوصی با حضور در نمایشگاه‌های گردشگری می‌تواند علاوه بر معرفی تاسیسات و واحدهای مورد بهره‌برداری خود، با بخش خصوصی کشورهای حاضر به توافقاتی برای همکاری‌های دو جانبه برسد و زمینه ورود بیشتر گردشگران خارجی به کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha