عزم ویژه برای تبدیل البرز به مقصد گردشگری/ افزایش تعاملات برای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری گفت: باید البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و این امر تعامل دستگاه‌ها و فعالان حوزه گردشگری را می‌طلبد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی بعدازظهر یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی سال ۱۴۰۳ ابراز امیدواری کرد که با تعامل تمام دستگاه‌ها شاهد ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران باشیم.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با بیان اینکه البرز بیشترین تردد جاده‌ای کشور را دارد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و تأکیدات رییس محترم جمهور و پیگیری‌های استاندار محترم البرز، نهایت اهتمام بر تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری است.   

خاکی ادامه داد: در حوزه آماده سازی زیرساخت‌ها و اماکن گردشگری تلاش بر این است که با فراهم کردن شرایط بتوانیم به بهترین نحو پذیرای گردشگران خارجی وداخلی باشیم و برای این منظور همراهی و تعامل انجمن‌ها و فعالان حوزه گردشگری بسیار مهم است.  

هماهنگی کمیته‌های ستاد خدمات سفر نوروزی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی استان البرز با توضیح انواع کمیته‌ها و ساختار آن‌ها ابراز امیدواری کرد که امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته خدمات بهینه به گردشگران و مسافران نوروزی صورت بگیرد.  

به گفته شهرام علی‌محمدی ادارات و دستگاه‌های مختلف استان ازجمله اداره کل میراث‌فرهنگی، هلال احمر، راهداری، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، علوم پزشکی، محیط‌زیست، انجمن‌های مختلف گردشگری و... و. تحت عنوان کمیته‌های مختلف برای ارائه خدمات به گردشگران فعال خواهند بود.

 او برخی برنامه‌های پیشنهادی دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان را شامل اقدامات شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای معرفی استان به گردشگران، اقدامات پیش نظارتی از تأسیسات گردشگری، برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌ها، استقرار پایگاه های اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهرها، برنامه‌ریزی برای برنامه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی به منظور پر کردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران ورودی استان عنوان کرد.  

 علی‌محمدی با اشاره به اینکه امسال استان البرز با تم گردشگری کشاورزی و با هماهنگی فعالان گردشگری برای شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حاضر می‌شود ابراز امیدواری کرد که بتوان با اقدامات انجام شده، همکاری خوب دستگاه ها و فعالان این حوزه و اطلاع رسانی و در دسترس قراردادن کتابچه اکترونیکی جاذبه‌های استان که با اسکن "QR" کد قابل دسترس است، بتوانیم استان البرز را به یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111600959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha