غرفه استان زنجان متفاوت‌تر از هر سال است

استاندار زنجان گفت: امسال در غرفه استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته، همه چیز با حس خوبی گرد هم آمده است و زنجان حضور متفاوت‌تری را نسبت به سال‌های قبل دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محسن افشارچی امروز ۲۳ بهمن سال ۱۴۰۲ در جریان بازدید از غرفه استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته اظهار کرد: امسال زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته، همه چیز را با حس خوبی گرد هم آورده است و حضور متفاوت‌تری را نسبت به سال‌های قبل دارد که این امر بسیار قوی و مؤثر است.

استاندار زنجان افزود: زنجان میزبان مهربان شعار خوبی است که در سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان زنجان نیز خوب دیده شده است و تبلیغات وسیعی روی آن انجام شده و در حال انجام است. همه این موارد باید به سمتی برود که بتوانیم برای استان سرمایه‌گذار و گردشگر جذب کرده و تولید ناخالص ملی را از این محل افزایش دهیم.

غرفه استان زنجان متفاوت‌تر از هر سال است


افشارچی تصریح کرد: برگزاری چنین رویدادهایی نشان می‌دهد که استان خوب عمل کرده است؛ البته در بحث زیرساخت‌ها نیز باید اقدام کنیم. امسال زنجان با استفاده از محصولات کشاورزی خود توانسته است توانمندی‌ها، فرصت‌ها و راهبردهای جدید استان در حوزه گردشگری را با نگاهی متفاوت و به شکلی جذاب برای بازدیدکنندگان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ارائه کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در خود مرکز شهر هم ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید از آن استفاده شود، گفت: هریک از این اماکن ظرفیت عظیمی است که با بهره‌گیری از آن بهتر می‌توان زنجان را معرفی کرد. در این نمایشگاه معرفی  اماکن میراث‌فرهنگی و آثار صنایع‌دستی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این امر برای استان زنجان بسیار قوت بخش است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha