توجه به سلایق مردم، رمز توسعه صنعت گردشگری است

دبیرکل مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا با بیان این‌که در غرفه یزد هم گذشته، هم حال و هم آینده را می‌توان دید، توجه به سلایق مردم را امری الزامی در توسعه‌ی صنعت گردشگری دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، پورنچای دانویواتانا روز گذشته ۲۳ بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان یزد با اشاره به شاخص‌های انتخاب پایتخت گردشگری توسط این مجمع، اظهار داشت: فرهنگ و گردشگری از ارکان اصلی مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا است.

دبیرکل مجمع گفت‌وگوهای همکاری آسیا بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی یزد و ظرفیت‌های موجود، یزد توسط این مجمع به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب شد.

او بابیان این‌که در غرفه یزد هم گذشته، هم حال و هم آینده را می‌توان دید، توجه به سلایق مردم را امری الزامی در توسعه‌ی صنعت گردشگری دانست.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بیست و سوم بهمن‌ماه توسط علی دارابی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور جمعی از سفیران کشورهای خارجی در ایران، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و با شرکت ۱۲ کشور در فضایی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در ۲۰ سالن، تا ۲۶ بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha