سه کارگاه آموزش مرتبط با گردشگری در پاویون مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری سه کارگاه آموزشی مرتبط با گردشگری در پاویون مازندران در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی چهارشنبه ۲۵بهمن۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: کارگاه آموزشی مدیریت پسماند در تاسیسات گردشگری اولین کارگاه در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است که با هدف استفاده مجدد و بازیافت زباله در تاسیسات گردشگری در پاویون مازندران در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: آشنایی با مفاهیم و شرایط فعلی، نمونه‌های موجود در مدیریت پسماند، نحوه ی تفکیک و کاهش زباله‌های تولیدی، آموزش استفاده مجدد از پسماند و بازیافت و روش‌های اجرایی از جمله سرفصل‌های قابل طرح در این کارگاه آموزشی است.

ایزدی با اشاره به برگزاری کارگاه گردشگری مبتنی بر طبیعت و فرهنگ بومی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی، گردشگری مبتنی بر حیات وحش، گردشگری مبتنی بر فرهنگ بومی، آشنایی با کدهای رفتاری در گردشگری فرهنگی روستاها در جهت کم شدن تعارض بین گردشگر و جامعه محلی و آشنایی با کدهای رفتاری جهت ورود به مناطق حفاظت شده حیات وحش با هدف آگاه سازی گردشگران با مناطق حفاظت شده و حیات وحش و نقش آن در حفظ محیط زیست در گردشگری مبتنی بر طبیعت به بحث گذاشته می‌شود.

او یادآور شد: دویدن در جنگل و دویدن در طبیعت، دوچرخه سواری و شنا در طبیعت، شناخت گردشگران با جذابیت‌های ورزش سه‌گانه و تاثیر دویدن در سبک زندگی گردشگران و شیوه‌های مواجه با چالش‌های دویدن در جنگل در این کارگاه آموزشی داده می‌شود.

سه کارگاه آموزشی مرتبط با گردشگری با سرفصل‌های متنوع امروز ۲۵ بهمن ماه راس ساعت ۱۰،۱۳ و ۱۵ در پاویون مازندران برگزار می‌شود.

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha