نمایشگاه گردشگری ابزاری برای ضرورت توجه به این صنعت است/ ایران در زمینه گردشگری از بسیاری از کشورها توانمندتر است

خزعلی برگزاری نمایشگاه گردشگری را ابزاری برای معرفی بیش از پیش ایران و توانمندی‌هایش به مردم و نهادهای مختلف دانست و گفت: هرچه توجه و حمایت از این صنعت بیشتر شود رشد و توسعه داخلی و بین‌المللی آن نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه اقتصاد کشور نیز دستخوش این رونق قرار می‌گیرد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، با بیان اینکه این رویداد برای نشان دادن توانمندی گردشگری کشور به افراد، گروه‌ها و نهادهای مختلف بسیار موثر است، گفت: از طرفی آشنایی بیشتر مردم با اماکن، جاذبه‌ها و توانایی‌های گردشگری ایران نیز یکی دیگر از فایده‌های این نمایشگاه است.

او همچنین افزود: این نمایشگاه بیش از هرچیز این نکته مهم را یادآور شد که صنعت گردشگری کشور نیازمند حمایت و پشتیبانی همه نهادهای مرتبط به صورت مداوم است. هرچه توجه و حمایت از این صنعت بیشتر شود رشد و توسعه داخلی و بین‌المللی آن نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه اقتصاد کشور نیز دستخوش این رونق قرار می‌گیرد.

خزعلی با بیان این که بسیاری از کشورهای همسایه نیز درحال کسب سود فراوان از محل گردشگری هستند، ادامه داد: این در جایی است که موقعیت جغرافیایی، تاریخی و میراث.فرهنگی و صنایع‌دستی جمهوری اسلامی ایران به مراتب از این کشورها بیشتر و ارزشمندتر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha