بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری لرستان نمونه موفق تشویق سرمایه گذاران است

معاون امورمجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در لرستان نمونه خوبی از تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در حوزه گردشگری است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، واحدی در جریان رونمایی از بسته‌های سرمایه‌گذاری لرستان در محل نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: این اقدام خوب اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گام مهمی در تسهیلگری برای حضور سرمایه‌گذاران است.

معاون امورمجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران، گرفتاری در بروکراسی اداری است که بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری لرستان با رفع این موانع توانسته است زمینه حضور موثر آنان را فراهم کند.

او ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در تدوین این بسته سرمایه‌گذاری، اضافه کرد: فعالیت شرکت کشت و صنعت فجر صفا در لرستان نمونه بارزی از امنیت سرمایه‌گذاری در لرستان است.

او اظهار امیدواری کرد تا با نهایی شدن ثبت جهانی دره‌خرم‌آباد و با وجود آثار تاریخی مهمی همچون قلعه فلک‌الافلاک، زمینه حضور گردشگران خارجی بیش از پیش مهیا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha