تقدیر از فعالیت‌های گردشگری خوراک همدان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، گفت: در نشست تخصصی "سومین رویداد سراسری ایران و گردشگری خوراک در سده نو" از فعالیت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان همدان در حوزه گردشگری خوراک تقدیر شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: تولید محتوای حرفه‌ای، معرفی ظرفیت‌های گردشگری خوراک و ثبت خوراک‌های شاخص استان در فهرست میراث ناملموس کشور از جمله فعالیت‌های ارزنده همدان در سال‌های اخیر است‌. 

او اضافه کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بعضی از غذاها و خوراک‌های استان همدان از جمله کباب سرداشی، انواع آش و خوراکی‌های سنتی و نوشیدنی  شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان  و پالوده لالجین که در فهرست میراث ناملموس کشور ثبت شده‌اند معرفی و به نمایش گذاشته شد. 

خاکسار با اشاره به اینکه همدان ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری خوراک دارد، اظهار کرد: برندسازی خوراک‌ها و غذاهای سنتی همدان از جمله کارهای مهم در دست پیگیری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha