ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی معرفی شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان در رسانه ملی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز پنجشنبه ۲۶بهمن ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: در چهارمین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با ارتباط زنده تلویزیونی از محل غرفه این استان ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد استان در حوزه گردشگری، گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران ظرفیت‌های گردشگری استان در قالب مستند، فیلم کوتاه و برنامه‌های زنده تلویزیونی در سطح ملی  معرفی شده است. 

طالبی‌پور بیان کرد: بیش از ۵۰ نشست تخصصی با موضوع معرفی ظرفیت‌های گردشگری در بستر فضای مجازی در غرفه روابط عمومی این اداره‌کل در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار شده است. 

او ادامه داد: تولیدات موفق رسانه‌ای می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در معرفی جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده در مناطق با پتانسیل‌های گردشگری داشته باشد و جذب گردشگر به منطقه را تسهیل کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha