تقدیر دبیر شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی طی پیامی از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران قدردانی کرد.

به گزارش میراث‌آریا، متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 

جناب آقای مهندس ضرغامی

وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

سلام علیکم،

تعمیق ارزش‌های دینی و ملی و شناساندن ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور عزیزمان وظیفه‌ای است که بر دوش مدیران جهادی ایران اسلامی نهاده شده است که به‌حمدالله با حضور جنابعالی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمود عینی یافته است.

توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری کشور از میسر برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی و داخلی، ضمن معرفی جاذبه‌های گوناگون گردشگری و توجه به این میراث گران‌بها، می‌تواند باعث شناساندن هرچه بهتر کشورمان به مردم دنیا از یک سو و ایجاد فرصت‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر شود.

معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و تمدنی ایران، یک فرصت بی‌نظیر برای شناساندن این ظرفیت‌ها به جهانیان است که بهترین محل برای بروز و ظهور این مهم، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نظیر هفدهمین رویداد گردشگری و صنایع وابسته می‌باشد که با همت جنابعالی و همکاران محترمتان فراهم شده و امید است در آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر چنین نمایشگاه‌هایی باشیم.

بدیهی است برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران جهادی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است، از جنابعالی و همه دست‌اندرکارهای برگزاری نمایشگاه گردشگری، کمال تشکر و قدردانی دارم.

ضمن عرض خسته نباشید ‌و خدا قوت به شما وزیر انقلابی و همکاران محترم، موفقیت روزافزونتان در ظلّ توجهات حضرت ولیّ عصر(عج) در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.
 
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

کد خبر 1402112902221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha