۱۲ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر در کرمان فعال شد

رئیس کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان اظهار کرد: ۱۲ کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر در استان فعال و آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، معین افضلی یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از کمیته‌ها، کمیته اسکان بوده که تقریبا با همه بخش‌ها مرتبط است، اظهار کرد:  بخشی از این کمیته‌ها مربوط به حوزه میراث بوده و بخش‌های دیگر شامل بخش های رسمی ادارات دولتی و غیررسمی است.

رئیس کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر افزود: اعضای ستاد اسکان متشکل شده از اداره‌کل آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲، جامعه هتل‌داران استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ها، اوقاف، مراکز پذیرایی و بین راهی، مجتمع‌های رفاهی، انجمن‌های خدمات رفاهی و سازمان‌های اداری است و باتوجه به اینکه ما در استان کرمان بحث مقاومت و گردشگری را داریم از ستاد اسکان زائرین مرقد شهید سلیمانی تقاضا شده است تا در جلسات ستاد اسکان نوروزی حضور یابند.

کرمان نوروز متفاوتی را تجربه می‌کند

رضا بهرامی رئیس جامعه هتلداران استان کرمان در ادامه این جلسه  گفت: با توجه به اینکه نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است نوروز متفاوتی را خواهیم داشت.

او افزود: ما سعی کردیم در نمایشگاه گردشگری بهمن‌ماه جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی کرمان را  معرفی کنیم اما این کافی نیست.

رئیس جامعه هتلداران استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه سعی کردیم طی جلسات متعدد با اینفلوئنسرها و کارگروه‌های مختلف یک فضای متفاوتی را برای استان ایجاد کنیم گفت: با استفاده از ظرفیت‌های فضاهای اجتماعی و کارگروه‌های مختلف می‌توان به برنامه مدون و بهتری دست یافت و از تاثیر آن به نفع مردم برای نوروزی متفاوت بهره‌مند شد.

او ادامه داد: ما می‌توانیم در این رابطه همکاری خوبی با شهرداری داشته باشیم مخصوصا در برنامه‌ای که به عنوان کرمان ۱۴۰۴ در پیش داریم شهرداری می‌تواند تفاهم‌نامه‌ای با استان‌های همجوار از جمله یزد، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی داشته باشد تا در نصب و اجرای تبلیغات شهری بتوان یک سری بیلبوردها را با آنها تبادل کرد.

بهرامی گفت: تلاش کنیم به مردم ایران نشان دهیم که کرمان مقصد مناسبی برای گردشگری و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که نشان از پیشینه تاریخی این استان پهناور دارد.

او افزود: در ایام نوروز ما باید آمادگی کامل داشته باشیم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی تا عید خوب و در خور میهمانان نوروزی را به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha