تقدیر و تشویق از واحدهای گردشگری محور مرند به صوفیان برای رعایت استانداردها

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مرند از اهدای لوح برای تقدیر و تشویق مدیران واحدهای گردشگری محور مرند به صوفیان در راستای رعایت استانداردهای لازم خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، عبدالعلی محمدی ضمن اشاره به اهمیت بازدیدهای نظارتی مشترک در بهبود وضعیت خدمات‌رسانی واحدهای گردشگری گفت: در راستای تشویق مدیران واحدهای گردشگری برای رعایت استانداردهای لازم در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، با اهدای لوحی تقدیر شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مرند ادامه داد: لازم بذکر است که در آستانه عید باستانی نوروز، اکیپ‌های مشترک کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر بصورت دوره‌ای، هفته‌ای و دو روز بازدیدهای لازم را از واحدهای گردشگری مراکز اقامتی و رستوران‌ها انجام داده تا میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی به شهرستان مرند با کمترین مشکلات و موانع انجام شود.

محمدی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مرند به لحاظ همسایگی با شهرستان جلفا و مرز بازرگان همه روزه حجم زیادی از گردشگران و مسافران از این محور تردد می‌کنند که لازم است با نهایت دقت و وسواس در خصوص نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در این محور اقدامات نظافتی و بهداشتی لازم را انجام داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha