اقامت بیش از ۵۱هزار مسافر نوروزی طی ۷ روز گذشته در استان سمنان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از اقامت ۵۱هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان طی ۷ روز گذشته خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز پنجشنبه ۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: ۵۱هزار مسافر نوروزی و ۳۶ گردشگر خارجی در هفت روز گذشته از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در مراکز اقامتی استان شامل هتل، مهمان‌پذیر، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش‌وپرورش، مهمان‌سرای ادارات، سالن‌های ورزشی، خوابگاه‌های دانشجویی و ... اقامت کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان از بازدید ۱۱۲هزار و ۵۳۷ گردشگر از جاذبه‌های استان خبر داد و افزود: با هدف افزایش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، ۱۳۶ بازدید نظارتی از در هفت روز گذشته از تأسیسات گردشگری استان انجام‌ شده است.

او با تأکید بر اینکه تأسیسات گردشگری استان سمنان در نوروز ۱۴۰۳ افزایش قیمت نخواهند داشت، گفت: ایجاد خاطره خوش و رضایت در مسافران نوروزی از اهداف اصلی ستاد خدمات سفر است.

کرم‌زاده در تشریح ظرفیت‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری استان سمنان افزود: در استان سمنان ۲۵۵ واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، مهمان‌پذیر، خانه مسافر، بوم گردی و اقامتگاه سنتی،۱۲ باب زائرسرا، ۱۳۲ مدرسه با ۱۱۰۶ کلاس در حوزه اقامت و اسکان با ظرفیت ۴۹هزار و ۴۰۴ نفر در هر شب پذیرای مسافران نوروزی در استان سمنان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha