دیدنی‌های تبریز را از دست ندهید/ ماندگارترین سفرم؛ سفر به شهر یزد بود

گوینده و مجری خبر تلویزیون گفت: توصیه می‌کنم که مردم ایران حتما به پارک ایل گلی، بازار تبریز و بازار فرش فروش‌ها سر بزنند که بسیار دیدنی هستند.

المیرا شریفی مقدم، مجری تلویزیون و گوینده خبر در گفت وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: در تبریز به دنیا آمده ام و اصالتا تبریزی هستم. توصیه می‌کنم که مردم ایران حتما به پارک ایل گلی، بازار تبریز و بازار فرش فروش‌ها سر بزنند که بسیار دیدنی هستند. همچنین توصیه می‌کنم حتما خانه استاد شهریار را ببینند. این خانه در حالت موزه مانند نگهداری می‌شود و راهنمای موزه به صورت تخصصی درباره آن توضیح می‌دهد و نوشته‌هایی درباره قسمت‌های مختلف خانه - موزه استاد شهریار وجود دارد و برای علاقه‌مندان به دنیای شعر جذابیت‌های خاصی دارد.

شریفی مقدم درباره خاص ترین و ماندگارترین سفر خود نیز عنوان داشت: سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف ایران رفتم اما یزد را خیلی دوست دارم. شهری بسیار ساکت و آرام، زیبا و تمیز که در بهار شب‌های خیلی خنکی دارد. البته نقاط دیدنی بسیار زیاد و مردمی فوق العاده خونگرم دارد.

این مجری تلویزیون گفت: نوروز امسال سفر می‌روم و حتما به شمال کشور خواهم رفت. اما سعی می کنم یکی دیگر از شهرهای ایران را هم ببینم. اصولا سفر کردن را خیلی دوست دارم. کردستان و چابهار را ندیده‌ام و خیلی دوست دارم به این شهرها سفر کنم. تعریف چابهار و بکر بودن طبیعتش را خیلی شنیده‌ام و البته  کردستان با مردم باصفا و طبیعت بسیار زیبایش را دوست دارم از نزدیک ببینم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha