کاشان کارنامه خوبی در خدمت‌رسانی به گردشگران دارد

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از ستاد سفر کاشان صراحتاً تأکید کرد: کاشان کارنامه خوبی در خدمت‌رسانی به گردشگران دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته دوم فروردین‌ماه، هادی میرزایی مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و رضا زاهدی‌پور معاون توسعه مدیریت اداره‌کل از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری کاشان بازدید کردند.

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید عنوان کرد: با توجه به اینکه کاشان یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و تمدنی فلات مرکزی ایران بوده و در میانه مسیر گردشگری تهران به اصفهان واقع‌ شده همه‌ساله مقصد گردشگران بی‌شماری از سراسر جهان است.

او افزود: بررسی‌ها حاکی است، کاشان از ابتدای شروع به فعالیت ستاد سفر تاکنون کارنامه خوبی در زمینه خدمات‌رسانی به گردشگران داشته است، لذا ضمن عرض خسته نباشید به همکاران محترم در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و ستاد سفر کاشان امیدوارم تا پایان تعطیلات بتوانیم خدمات شایسته‌ای به گردشگران در این محور ارزشمند تاریخی و گردشگری ارائه کنیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha