اخطار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان به تاسیسات گردشگری/ افزایش قیمت هتل‌ها ممنوع است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان در خصوص هرگونه افزایش خارج از مقررات نرخ هتل‌ها، اماکن اقامتی و تاسیسات گردشگری استان هشدار داد.

به گزارش‌ میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان، ولی جهانی تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت هتل‌ها ممنوع است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از برخی تاسیسات گردشگری مشاهده شده که اقدام به افزایش نرخ و قیمت هتل‌ها و تاسیسات گردشگری کرده‌اند، لذا در راستای دستورالعمل اجرایی که از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابلاغ شده، هرگونه افزایش قیمت تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده، اخطار یا پلمپ مجموعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او گفت: بنابراین انتظار داریم که مدیران هتل‌ها و اماکن و تاسیسات گردشگری همکاری لازم با کارشناسان ناظر این اداره‌کل داشته باشند و میزبانی خوبی را برای هموطنانمان که گیلان را مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند رقم بزنند.

جهانی اضافه کرد: نرخنامه و پروانه مربوط به هتل‌ها و تاسیسات گردشگری باید در ورودی پذیرش و در دید مسافر و مراجعه کننده نصب شود و در صورت عدم نصب و مشاهده نرخنامه اقامت و اسکان و یا اغذیه، برخورد قانونی بر طبق ضوابط و مقررات انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha