بازدید ۷۴۴ هزار گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه/ ۷۹ مسافر نوروزی اسکان پیدا کردند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از بازدید ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا پایان روز پنجم فروردین بیش از ۷۴۴ هزار و ۴۸۴ گردشگر از جاذبه‌های کرمانشاه دیدن کردند، اظهار کرد: بیشترین آمار بازدید گردشگران مربوط به جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و تفریحی است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: در بین آثار تاریخی استان طاق‌بستان در صدر پربازدیدها قرار گرفته و پس از آن محوطه جهانی بیستون، تکیه معاون الملک و معبد آناهیتا قرار دارند. 

او در خصوص میزان اقامت مسافران نوروزی در کرمانشاه در این مدت نیز گفت: جمعا ۷۹ هزار و ۱۰۴ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان پیدا کرده‌اند. 

فرمانی ادامه داد: بیشترین  آمار اسکان مربوط به مراکز اقامتی غیررسمی با ۳۸ هزار و ۸۱۳ نفر و پس از آن مراکز اقامتی رسمی با ۳۵ هزار و ۸۰۷ نفر و مراکز اقامتی اضطراری با ۴۴۸۴ نفر مسافر نوروزی بوده‌ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در خاتمه گفت: در بین مراکز اقامتی رسمی بیشترین آمار اسکان مربوط به هتل‌ها، خانه مسافرها، بوم‌گردی‌ها و میهمانپذیرها است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010601049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha