استقرار 12 پایگاه اطلاع‌رسانی راهنمای گردشگران نوروزی در مبادی ورودی ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: 12 پایگاه اطلاع‌رسانی نوروزی در مبادی ورودی شهرستان‌های استان مستقر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، فرزاد شریفی روز جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: این پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مستقر در مبادی ورودی مراکز شهرستان ها و موزه‌های استان مسافران نوروزی را راهنمایی می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام در جریان بازدید از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان‌های چوار، چرداول و ایوان افزود:‌ این پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در کنار پایگاه‌های هلال‌احمر و نیروی‌انتظامی برپا شده است.

او ادامه داد: امسال همچنین در مراکز اداره‌های شهرستان‌ها دفاتر اطلاع‌رسانی نیز فعال است و در برخی مسیرها از سیاه چادرها هم استفاده شده است که در آن علاوه بر راهنمایی گردشگران، فروش صنایع‌دستی و پخت نان و شیرینی محلی نیز برای گردشگران و مسافران نوروزی انجام می‌شود.

شریفی یادآور شد: اقلام تبلیغاتی از جمله نقشه، بروشور و کتابچه راهنمای گردشگری برای عرضه در نوروز تهیه شده و در پایگاه های مربوطه ارائه می‌شود و سامانه ایلام‌بَلَد هم برای نصب بر روی گوشی‌های هوشمند تلفن همراه طراحی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha