ثبت بیش از ۹.۵ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان/ ظرفیت اقامت بیش از ۱۸۰ هزار نفر در اقامتگاه‌های مسقف فراهم است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: بیش از ۹.۵میلیون بازدید تا به امروز از جاذبه‌های گردشگری خوزستان ثبت شده است. در ستاد خدمات سفرهای نوروزی، تمهیدات لازم برای مدیریت احتمال بارندگی فراهم شده است و شرایط اقامت بیش از ۱۸۰هزار نفر در مراکز و اقامتگاه‌های مسقف فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، محمدحسین ارسطوزاده تصریح کرد: با وجود بارندگی و بارش‌های فراوان در این فصل و احتمال تداوم این شرایط، همچنان سفر گردشگران به استان خوزستان ادامه دارد، شور و اشتیاق وصف‌نشدنی در گفت‌وگو با گردشگران برای بازدید از جاذبه‌های گردشکری خوزستان وجود دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: امسال هشدارها و موضوعاتی که درباره شرایط اقلیمی استان مطرح می‌شد، مانع از سفر علاقمندان به نوروز و گردشگری در استان نشده است.

او افزود: تا به امروز، بیش از 9.5 میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان ثبت شده است. استان خوزستان همواره به عنوان یکی از استان‌های پرجاذبه برای گردشگران، به خصوص در فصل بهار و نوروز، شناخته شده است.

ارسطوزاده تأکید کرد: امسال بل تمهیداتی که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نظر گرفته شد، استقبال بسیار خوبی از گردشگران صورت گرفته و با حفظ نظم و انضباط، بازدیدها و حضور گردشگران در استان ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان اظهار کرد: در ستاد خدمات سفرهای نوروزی، تدبیر لازم برای مدیریت احتمال بارندگی فراهم شده است و در صورت بارش باران، شرایط اقامت بیش از ۱۸۰ هزار نفر در مراکز و اقامتگاه‌های مسقف فراهم شده است.

او ادامه داد: تمامی اقدامات لازم برای ارائه یک سفر خوب و خاطره‌انگیز برای گردشگران در استان خوزستان به عمل آمده و تمامی کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر در حال فعالیت هستند تا بهترین خدمات ممکن را به مردم و گردشگران ارائه دهند.

ارسطوزاده بیان کرد: در بازدید از شهر شوشتر، با توجه به موج عظیم حضور گردشگران نظم و انضباط بسیار خوبی در شهر به وضوح قابل مشاهده است. همچنین بواسطه استقرار نیروهای اورژانس و هلال احمر برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهر به ویژه در جاذبه‌های گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته و نکته قابل توجه دیگر حضور عوامل غریق نجات در حاشیه رودخانه‌ و سازه‌های آبی تاریخی شوشتر برای ارائه خدمات و بهره‌مندی گردشگران علاقه‌مند به تفریحات و گردشگری آبی است، از تلاش‌ها و همکاری عوامل و دست‌اندرکاران خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha