حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری جاسک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در حاشیه بازدید از محور شرق و در دیدار با فرماندار جاسک گفت: از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری جاسک حمایت می‌کنیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز یکشنبه ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در این نشست با اشاره به پتانسیل‌های طبیعی و تاریخی شهرستان جاسک و قرارگیری در منطقه مکران بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود شهرستان در راستای رونق صنعت گردشگری تأکید کرد و افزود: در همین راستا از سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: استفاده صحیح از ظرفیت‌های گردشگری باعث ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در منطقه می‌شود.

او در ادامه به ساختمان تلگراف‌خانه جاسک اشاره کرد و افزود: ساختمان تلگراف‌خانه به‌عنوان قدیمی‌ترین تلگراف‌خانه ایران، نمادی از اهمیت استراتژیک این منطقه است و با تبدیل به یک محیط گردشگری یادآور اهمیت تاریخی جاسک در تاریخ ایران و منطقه خواهد بود.

محسنی تأکید کرد: باید سطح گردشگری و امکانات اقامتی و رفاهی برای گردشگران در جاسک ارتقا پیدا کند و این مهم با همکاری فرمانداری و دیگر ارگان‌های ذی‌ربط تحقق می‌یابد.

حفاظت از آثار تاریخی ـ فرهنگی، ارتقا و بهبود امکانات رفاهی و ... ازجمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha