اسکان و اقامت بیش از ۱۵۵هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در نوروز امسال و در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین جاری ۱۵۵هزار و ۱۹۶ نفر مسافر نوروزی و گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری اسکان و اقامت داشته اند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه افزود: از این تعداد ۱۱۲هزار و ۲۸۰ نفر معادل ۷۲/۳۵درصد مسافران نوروزی در اقامتگاه های غیررسمی و ۳۳۹۹نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان داشته‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: از مجموع اسکان در مدت یاد شده ۳۹هزار و ۵۱۷ نفر معادل ۲۵/۴۶درصد در اقامتگاه‌های رسمی استان اقامت داشته‌اند. 

او با اشاره به نظارت بر خدمات‌رسانی دقیق به مسافران نوروزی و ۳۲۷ بازدید نظارتی در مدت یاد شده اظهار کرد: ۱۱هزار و ۷۴۷ نفر معادل ۲۹/۷۳درصد اقامت رسمی در هتل‌های استان و ۴۱۶۲ نفر در مهمانپذیرهای لرستان اقامت داشته‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در ادامه با اشاره به توجه گردشگران به اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز گفت: در سال های گذشته توجه ویژه‌ای به توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در لرستان شده و رشد خوبی در توسعه این زیرساخت‌ها داشته‌ایم. 

او تصریح کرد: در مدت یاد شده و از مجموع اسکان رسمی در لرستان، ۵۷۹۸ نفر معادل ۱۴/۶۷درصد در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اقامت و اسکان داشته‌اند.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha