انجام ۴۰۰ بازدید نظارتی تخصصی بر تاسیسات گردشگری استان تا ۱۳ فروردین

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه امسال تعداد نظارت بر تأسیسات گردشگری توسط کارشناسان این اداره کل افزایش چشمگیری داشته، اظهار کرد: تعداد بازدیدهای نظارتی تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان اداره کل و شهرستان‌ها تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۰ مورد است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رحیم خاکی روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ اظهار کرد:  تأسیسات گردشگری اعم از اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و حتی سرویس‌های بهداشتی واقع در محورهای مواصلاتی گردشگری مورد بازدید ناظران قرار گرفته است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز نظارت بر ارائه خدمات مناسب توسط تأسیسات گردشگری استان را در ایام نوروز از اولویت‌های کاری اداره کل برشمرد که از ابتدای ستاد خدمات سفر تا پایان آن ادامه خواهد یافت.  

او افزود: طی این بازدیدها در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای گردشگری تذکر، اخطار کتبی و حتی تعلیق یا تعطیل واحدها صورت می‌گیرد.  

خاکی با اشاره به اینکه در ستاد خدمات سفر هر کدام از کمیته‌ها به بازدیدهای تخصصی از مراکز زیر مجموعه خود پرداخته‌اند گفت: بازدیدهای تلفیقی از تأسیسات گردشگری نیز با همراهی کارشناسان تعزیرات، صنعت و معدن، اماکن و بهداشت انجام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha