جابه‌جایی بیش از ۱۷۰ هزار مسافر از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی، ۱۷۰هزار و ۴۲ مسافر با انواع وسایل نقلیه عمومی برون شهری از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا شدند.

به گزارش میراث‌آریا، مصطفی قدمی درباره وضعیت جابه‌جایی مسافران نوروزی گفت: همزمان با آغاز طرح سفرهای نوروزی به رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان مازندران، تقاضای سفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی با ظرفیت‌های موجود به درستی پاسخ داده شد و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران افزود: بخش حمل و نقل در اقتصاد هر کشور اهمیت خاص داشته که با گستردگی فعالیت های اقتصادی و افزایش تولید ملی نیاز به توسعه و بهبود شبکه های حمل و نقل به خوبی احساس می شود.

او با تاکید براینکه خوشبختانه در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است و در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت به صورت اینترنتی انجام شد، تصریح کرد: ۲۲۰ شرکت حمل و نقل مسافر در این استان فعالیت دارند که خدمات لازم را به مسافران ارائه می کنند.

قدمی اظهار کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتهای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت‌های مسافری، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha