تحقق شعار سال باید براساس فرماندهی امور در واگذاری به سازمان‌های مردم‌نهاد باشد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برای تحقق شعار سال باید فرماندهی امور را به سازمان‌های مردم‌نهاد واگذار کرد و برای پیشبرد امور تسهیل گری کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده در نشست اعضای بنیادهای عامل استان در راستای تحقق شعار سال که روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، گفت: تعیین شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به معنای تعیین جهت‌گیری حکمرانی در آن سال است، ازاین‌رو همه ارکان نظام و دستگاه‌های اجرایی باید به آن سمت حرکت کنند و در کنار بخش دولتی برای تحقق شعار سال باید از سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد و برای پیشبرد امور به تسهیلگری پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: از اولین گام‌های تحقق شعار سال ۱۴۰۳ فرهنگ‌سازی و افزایش اعتماد مردمی است که دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

او تصریح کرد: تحقق شعار سال در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با توجه به ظرفیت‌های موجود با همکاری بانک‌ها و مدیران استانی است که باعث رفع موانع در تولید و سرمایه‌گذاری می‌شود.

کرم زاده بیان کرد: بر اساس اصل ۴۴ قوانین اساسی کشور و شعار سال ۱۴۰۳ از ورود سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی استقبال می‌شود تا شاهد رشد در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در سال گذشته اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر اساس ارزیابی‌های عمومی و خصوصی رتبه برتر ادارات کل میراث فرهنگی در سطح کشور را کسب کرد که این موضوع تنها با خدمات‌رسانی و اعتماد مردم برای مشارکت تحقق‌ یافته است.

او اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در سالی که گذشت توانست ۳۰۰ درصد بیش‌تر از تعهد خود اشتغال‌زایی کند و مردم را در تولید و افزایش آن شریک کند و در سال جاری نیز اشتغال‌زایی با این هدف یکی از اهداف این اداره کل است.

کرم زاده بیان کرد: در سال جاری افتتاح یک هتل ۵ ستاره در شهرستان شاهرود، یک هتل ۴ ستاره در شهرستان مهدی‌شهر، بهره‌برداری از بیش از ۱۰ مجتمع خدمات رفاهی به‌منظور مشارکت مردم در امر کاهش تصادفات جاده‌ای و افتتاح بوتیک هتل کاروانسرای شاه‌عباسی بخشی از اقداماتی است که در راستای مشارکت مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha