هم‌افزایی خوبی از سوی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان شاهد بودیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تشکر از فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ گفت: هم‌افزایی خوبی از سوی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان شاهد بودیم که رضایت‌مندی مسافران و گردشگران را به دنبال داشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث فرهنگی، گرذشگری و صنایع دستی هرمزگان و احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با اقدامات فرهنگی روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

احسان کامرانی در این نشست با تشکر از فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ گفت: هم‌افزایی خوبی از سوی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان شاهد بودیم که رضایت‌مندی مسافران و گردشگران را به دنبال داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نقش دستگاه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی می‌توانند با اقدامات فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش برجسته ای را ایفا کنند.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های استانداری از برنامه‌های این اداره‌کل به تشریح مهم‌ترین برنامه‌ها در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پرداخت.

او در ادامه گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی  و  فرهنگی در هر زمینه‌ای که مرتبط با این اداره کل باشد همراهی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha