برگزاری پنجمین همایش صعود بهاره به کوه گئچی قالاسی

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری همایش صعود بهاره به کوه «گئچی قالاسی» با حضور ۲۵۰ کوهنورد و شعار صعود پاک و حفظ آثار زمین‌شناختی ارس خبر داد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، محسن محمدزاده ضمن اعلام این خبر گفت: پنجمین همایش کوهنوردی صعود بهاره به گئچی قالاسی از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط سازمان منطقه آزاد ارس با همکاری دهیاری و شورای اسلامی شجاع، با مشارکت تمامی باشگاه‌ها و گروه‌های کوهنوردی منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس ادامه داد: در این همایش ۲۵۰ نفر شرکت‌کننده راس ساعت ۷ صبح از محل چشمه تراورتن گئچی قالاسی با شعار صعود پاک و حفظ آثار زمین‌شناختی ارس صعود پاک خود را آغاز کرده و ساعت ۱۱ به کار خود خاتمه دادند.

او خاطرنشان کرد: در اختتامیه این برنامه فرهنگی ورزشی بعد از تجلیل از پیشکسوتان ورزش کوهنوردی و اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی و مسابقات ورزش‌های بومی و محلی به قید قرعه جوایزی از طرف سازمان به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012602782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha