مجمع نمایندگان هرمزگان از مأموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی در استان حمایت و پشتیبانی می‌کند

محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی و محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در راستای مأموریت‌های اداره کل میراث فرهنگی باهم گفت و گو کردند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد آشوری روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در این نشست ضمن تشکر از عملکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی به‌عنوان دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان گفت: با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده، خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳، مطلوب ارزیابی‌شده است.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جامعه بزرگ صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی استان گفت: راهکاری اندیشیده شود تا صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی سراسر استان در محل سکونت و با مراجعه به مراکزی مثل دهیاری و خانه‌های صنایع‌دستی خدمات دریافت کنند و از تردد بی مورد به مرکز استان و شهرستانها جلوگیری شود.

او افزود: به درخواست‌های سرمایه‌گذاران در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با نگاه عدالت و انصاف، توجه شود که به تبع آن موجبات رضایت‌مندی و توسعه صنعت گردشگری به‌صورت متوازن در کل استان خواهد شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان از مأموریت‌های وزارت میراث‌فرهنگی در استان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012702889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha