دوره‌های توانمندسازی شاغلین و فعالان حوزه گردشگری کرمان برگزار شد

سرپرست معاون گردشگری استان کرمان گفت: دوره‌های توانمندسازی شاغلین و فعالان حوزه گردشگری استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزاری شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، معین افضلی یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: دوره های توانمندسازی شاغلین و فعالان حوزه گردشگری در کرمان همزمان با ۲۰ استان کشور و تامین اعتبارات ملی برگزاری شد.

سرپرست معاون گردشگری کرمان گفت: در استان کرمان برای برگزاری دوره‌ها پنج عنوان تعریف شده است که این عنوان ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری، مدیریت کیفیت تاسیسات گردشگری، تسهیل‌گری کسب و کارهای گردشگری، قوانین و مقررات بیمه و مالیات در حوزه گردشگری و صرفه جویی انرژی در تاسیسات گردشگری برگزار شد.

او افزود: دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری با آموزش حسین مقصودی استاد دانشگاه اصفهان با شرکت بیش از ۷۰ نفر راهنمایان استان تشکیل شد.

افضلی ادامه داد: دوره‌های دیگر برای شاغلین اقامتگاه‌ها، بوم گردی ها و پذیرایی هابوده که دو دوره خدمات گردشگری با تدریس عادل اشرف گنجوی از اساتید دانشگاه کرمان و دوره تسهیل‌گری کارگاه‌های کوچک در گردشگری با حضور فرزانه حقیقت از اساتید رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه بم برگزار شد.

سرپرست معاون گردشگری کرمان گفت: دوره مباحث بیمه و مالیات در گردشگری و دوره صرفه‌جویی در گردشگری با حضور اساتید برجسته حوزه گردشگری برگزار شد.

او افزود: تعداد شرکت کنندگان در دوره ها از حداقل ۲۵ نفر تا حداکثر ۱۵۰ نفر حضور داشته و برای شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020100034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha