حمایت از بخش خصوصی راهی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در صنایع‌دستی است

معان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان گفت: با تشویق، ترغیب و ایجاد بسته‌های حمایتی برای بخش خصوصی با هدف سرمایه‌گذاری و مشارکت در موضوع تولید، می‌توانیم شعار امسال که جهش تولید با مشارکت مردم است را در حوزه صنایع‌دستی محقق کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، شکرالله قاسمی یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با بیان این مطلب اضافه کرد: حضور مستمر بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری‌ از جمله راهکارها و اقدامات مهمی است که صنایع ‌دستی خوزستان به آن احتیاج دارد.

معان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان ادامه داد: همچنین با شناخت بازار و عرضه محصولات صنایع‌دستی در داخل و صادرات تولیدات باکیفیت به بیرون مرزها می‌توانیم شعار امسال را در حوزه صنایع‌دستی دنبال کنیم.

او تأکید کرد: تصویب و ایجاد سه خوشه‌ صنایع‌دستی از رشته‌های بومی و مشارکت ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط برای تسهیل در موضوع تولید و فروش از اقدامات مهمی است که برای صنایع‌دستی باید صورت بگیرد.

قاسمی با تأکید بر آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای بالا بردن کیفیت محصولات‌ عنوان کرد: شناخت و ورود به بازارهای داخلی و خارجی، تصویب شهرهای ملی صنایع‌دستی و تمرکز و توجه سرمایه‌گذاران و فعالان به بخش تولید این شهرها برای رشد تولیدات صنایع‌دستی لازم است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha