بازدید مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان از بنای تاریخی ملک 

مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان از روند مرمت و ایجاد اولین بازارچه صنایع‌دستی استان در بنای تاریخی ملک بازدید کرد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، زهرا ابراهیمی در این بازدید که دوم اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی اولین بازارچه صنایع‌دستی در استان می‌تواند نقش موثری در معرفی بهتر آثار و تولیدات صنایع‌دستی استان داشته باشد.  

مدیرکل امور بانوان استانداری سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر معرفی صنایع‌دستی استان، این بازارچه نقش بسزایی در رونق اقتصادی صنعتگران و تقویت بنیه مالی و روحیه تلاش مضاعف آنها و خصوصاً بانوان فعال در این عرصه دارد که در راستای تولید آثار فاخرتر و با کیفیت بهتر گام بردارند.  

او ادامه داد: به طور کامل از فعال‌سازی این بازارچه حمایت خواهیم کرد و هر کمکی که نیاز باشد دریغ نخواهیم کرد چرا که این اقدام اداره کل میراث‌فرهنگی استان بسیار اثرگذاری و آثار مثبتی خواهد داشت که سال‌های متمادی ماندگار خواهد شد و سند افتخاری در کارنامه این اداره کل و مدیران آن خواهد بود.  

به گفته ابراهیمی، طراحی پیش‌بینی شده برای این بازارچه نیز تمامی ابعاد و جوانب را در نظر گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این بازارچه باشیم و به محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha