برای توسعه اصفهان نیازمند هم‌افزائی دولت و بخش خصوصی هستیم/ پیگیر ایجاد خط هوایی با همکاری بخش خصوصی در اصفهان هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار با فعالان گردشگری استان اصفهان گفت: برای توسعه اصفهان نیازمند هم‌افزائی دولت و بخش خصوصی هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، صبح امروز سوم اردیبهشت‌ماه امیر کرم‌زاده مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در اولین روز فعالیت خود با مدیران و فعالان جوامع گردشگری اصفهان دیدار کرد.

در این دیدار او با ایراد سخنانی اظهار کرد: اگر به اصفهان، استانی و حتی ملی نگاه کنیم به ایران و حتی اصفهان جفا شده است، با این وصف تاریخ پربار این استان نشان می‌دهد که اصفهان جهانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: امسال همگی باید تلاش کنیم با مشارکت ملت جهش تولید داشته باشیم، لذا این نکته نشان‌دهنده این است که همه باید تلاش کنیم تا پیشرفت کنیم.

او افزود: امروز در اصفهان بیش از هر زمان دیگر نیاز به هم‌افزائی دولت و بخش خصوصی داریم لذا امروز باید تلاش کنیم تا اصفهان بیش از گذشته دیده شود و اینکه بگوییم اصفهان نیاز به تبلیغ ندارد باخته‌ایم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به توان بخش خصوصی تصریح کرد: با پیشنهاد تأسیس یک خط هوائی توسط بخش خصوصی به اصفهان آمده‌ام، لذا باید در اصفهان مرزها را شکسته و به جهانی شدن بیندیشیم

کرم‌زاده خاطر نشان کرد: در وهله اول تلاش خواهم کرد تا همکاران احساس آرامش داشته باشند تا بتوانند به بخش خصوص خدمات‌رسانی کنند.

او خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در پهنه استان اصفهان تعریف رویدادها است، لذا تلاش می‌کنیم تا رویدادهایی تعریف کنیم تا در فصل‌هایی که گردشگری رونق ندارد، بتوانیم به واسطه آنها گردشگری را به صورت متوازن در تمامی بخش‌های استان گسترش دهیم تا همه استان به‌صورت یکسان از مواهب گردشگری بهره‌مند شوند
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha