ظرفیت‌های مغفول اصفهان در حوزه گردشگری شناسایی و بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در دیدار با عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان بر شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مغفول گردشگری اصفهان تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، شامگاه گذشته هشتم اردیبهشت‌ماه، امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با عباس مقتدایی نماینده دوره یازدهم و منتخب مردم اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

کرم‌زاده در این دیدار که درگذر تاریخی و گردشگری چهارباغ اصفهان صورت پذیرفت گفت: بی‌تردید اصفهان قطب اول گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی کشور است لذا همه مسئولان باید کمک کنند تا بتوان از تمامی ظرفیت‌های این سه حوزه در جهت دست‌یابی به توسعه پایدار استان بهره‌گیری کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: تنها در طی بازدیدهای میدانی خود در طی یک هفته حضورم در پهنه استان متوجه شدم که این استان و شهر تاریخی اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری است که متأسفانه بسیاری از آن‌ها مغفول مانده است.

او تصریح کرد: معتقدیم پیوند میان سه حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی می‌تواند راهکار مناسبی برای دست‌یابی به توسعه پایدار استان و به‌ویژه در مقابله با مقولاتی همچون خشکسالی و آلودگی هوا ایفا کند، لذا در ایام حضورم در اصفهان پای‌کار ایستاده‌ام تا با جلب همکاری تمام مسئولان ملی و استان ضمن حفاظت از میراث ارزشمند تاریخی، از تمامی این ظرفیت‌ها برای توسعه متوازن در استان بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020900422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha