دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری را دریافت کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: دهیاران می‌توانند با مدیریت مناطق گردشگری از این محل درآمدزایی و به این نقاط رسیدگی کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز یکشنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار با اعلام این خبر تأکید کرد: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.

جیلان تصریح کرد: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.

او یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.

جیلان اضافه کرد: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020900434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha