قطار توسعه گردشگری آذربایجان غربی با سرعت مطمئن در حرکت است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: قطار توسعه گردشگری آذربایجان غربی با سرعت مطمئن در حرکت است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، استان‌ها باید عمل به این شعار را در دستور کار قرار دهند و از ظرفیت بخش خصوصی به‌خوبی استفاده کنند.

او افزود: در این راستا آذربایجان غربی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را به‌خوبی عملیاتی کرده است و بعد از یک سال که من به این استان سفر کردم شاهد اجرای پروژه‌های مرمتی، فنی و عمرانی زیادی بودم که اغلب با مشارکت بخش خصوصی و سایر دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شده‌اند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: برای نمونه برای مرمت و احیای مسجد جامع ارومیه زحمات زیادی کشیده شده که این حجم از پیشرفت در طول یک سال گذشته بی‌نظیر بوده و قابل قدردانی است.

واحدی تصریح کرد: در حوزه صنایع‌دستی نیز اقدامات خوبی در این استان انجام شده و با تحویل مدرسه هدایت ارومیه و تبدیل آن به موزه و مرکز آموزش صنایع‌دستی، وضعیت صنایع‌دستی در استان تثبیت شده است و باید بر روی برندسازی و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی اقداماتی اندیشیده شود.

او خاطرنشان کرد: باید برای برای شناساندن آذربایجان غربی گام‌های اساسی برداشت که خوشبختانه در حوزه تولیدات چندرسانه‌ای و عکس نیز اقدامات خوبی انجام شده و باید این اقدامات بیشتر شود و از ظرفیت رسانه و روش‌های نوین تبلیغات به‌خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha