جلسه هم اندیشی مجمع استانی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری زنجان تشکیل شد 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: جلسه هم اندیشی مجمع استانی تشکل‌‎های حرفه‌ای گردشگری با حضور مدیرکل، مدیر حراست، معاون و کارشناسان گردشگری و روسای تشکل‌ها تشکیل شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ گفت: جلسه کمیسیون نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری در حوزه پذیرایی با حضور مدیر کل، رئیس حراست، روسای تشکل‌های حرفه‌ای واحدهای پذیرایی و اقامتی، راهنمایان گردشگری، نمایندگان مراکز تفریحی و سرگرمی و گردشگری در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد. این جلسه یک هم اندیشی مجمع هماهنگی تشکل‌های صنفی گردشگری در این استان است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: هدف از برگزاری این مجمع افزایش مشارکت‌های بخش خصوصی در حوزه گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های آن برای توسعه این بخش در استان است. روسا و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان در تعامل با معاونت گردشگری و کارشناسان اداره کل باید از تمامی تاسیسات گردشگری سطح استان بازدیدکنند. 

او گفت: پیگیری‌ها و راهنمایی‌های لازم درخصوص ثبت و درخواست نرخ در بستر سامانه جانا توسط بهره‌برداران و مدیران تاسیسات گردشگری باید انجام شود توسعه جهانگردی و توسعه پایدار سفر و گردشگری باید با همکاری و مشارکت همه اجزای حوزه‌های گردشگری انجام شود و ایجاد اینگونه تشکل‌ها نقش مهمی در این زمینه دارد. 

صفوی بیان کرد: تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با انسجام و جدیت بیشتر با انعقاد جلسات ماهانه مسائل و مشکلات حوزه‌های خدماتی خود (پذیرایی و اقامتی، تفریحی و سرگرمی) را بررسی و برای حل و فصل آن پیگیری‌های لازم را اجرا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha