تعلیق فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی در خراسان شمالی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی از تعلیق فعالیت یک خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در ماه جاری پروانه بهره‌برداری پنج دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و نیز شکایت به حالت تعلیق یک ماهه درآمد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد و باتوجه‌به تخلفات انجام شده از جمله عدم تمدید پروانه فعالیت و عدم فعالیت، مجوز پنج دفتر به حالت تعلیق درآمد.

او تصریح کرد: شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت‌نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

اسماعیلی گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

در حال حاضر تعداد ۲۵ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha