تفکر جزیره‌ای در فرهنگ مدیریت شهری بجنورد وجود ندارد

طی آیینی حکم شهردار شهر ملی صنایع‌دستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، معاون صنایع‌دستی استان، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بجنورد به شهردار بجنورد اهدا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی کشمیری، شهردار بجنورد صبح امروز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این آیین که در شهرداری بجنورد برگزار شد، بیان کرد: تفکر جزیره‌ای در فرهنگ مدیریت شهری بجنورد وجود ندارد و با هم‌افزایی می‌شود مدیریت شهری را به بهترین نحو پیش برد.

او در این جلسه با اشاره به آمادگی مدیریت شهری بجنورد برای ثبت بجنورد به عنوان شهر جهانی گلیم و سفره‌کرد تصریح کرد: در همین راستا برنامه سنگفرش کوچه جاجرمی در دستور کار شهرداری بجنورد قرار گرفته است.

کشمیری با نفیس شمردن تولیدات صنایع‌دستی شهر بجنورد اعلام کرد: هدایا و سوغاتی که از طرف شهرداری تهیه می‌شود، مانند گلیم و سفره‌کردی در اولویت اول قرار خواهد گرفت.

شهردار بجنورد در پایان از تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در تفرجگاه‌های اصلی شهر بجنورد مانند بش‌قارداش و بابا امان خبر داد.

آماده‌سازی جاده سلامت با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تهیه المان های گلیم و سفره کردی بصورت ویترینی و جانمایی و نصب آنها در مرکز شهر بجنورد از دیگر برنامه‌های شهرداری در این خصوص خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021901023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha